دسته‌ها
اخبار

با شرکت ویوا بیشتر آشنا شویم|پایگاه خبری اخبار ساخته ها

شرکت ویوا فعالیت خود را در ایران از سال 1378 در زمینه معماری و شهرسازی آغاز کرد.

https://sakhteha.news/33727

کپی شد

با شرکت ویوا بیشتر آشنا شویم

به گزارش اخبار ساخته ها؛ این شرکت از سال 1390 با فعال ، بخش بازرگ، خود، فصل جدیدی را در زمینه انتقال برترین تکنولوژی های روز اروپایی به ایران، آغاز نمود.

در این بخش جدید سلسله همکاری های مستمری در زمینه مصالح و متریال های نما با شرکت های دارای رتبه A که مورد تایید سازمان های استاندارد اروپا هستند، کلید خورد و تا به امروز ادامه دارد.

شرکت TECNOCEMENTO اسپ،ا، که نامی شناخته شده در زمینه میکروسمنت است، از جمله تولید کنندگ، است که شرکت ویوا با آنها همکاری می کند. و اکنون شرکت ویوا یکی از برترین تولید کنندگان میکروسمنت با تکنولوژی اسپ،ا در ایران است.

میکروسمنت یک پوشش تزئینی، پلیمری و کامپوزیت آلی، معدنی بر پایه سیمان، رزین های آب پایه، افزودنی ها و رنگدانه های معدنی است که پوششی بی نظیر و با دوام را ایجاد می کنند.

میکروسمنت در سال2015 ب،وان یکی از منحصربفردترین پوشش های از نگاه معماران و طراحان داخلی انتخاب شد. این پوشش یک انتخاب ایده آل برای سطوح داخلی و خارجی، سطوح افقی و عمودی و یک گزینه عالی برای ،، است که که در پی ایجاد زیبایی با طرح بتن، منحصربفرد با قیمت من، برای کف و دیوار هستند.

یکی از بهترین ویژگی های آن سطح بدون درز و یکپارچه و در نتیجه نگهداری، نظافت و تعمیر بسیار آسان است. بعبارتی این پوشش بدون توجه به این که سطح چه متراژی دارد، به صورت پیوسته و بدون درز و شکاف اجرا می شود.

مطالعه کن:  تعرفه مهندسان ساختمان تعیین شد؛ فقط ۲۷ درصد|پایگاه خبری اخبار ساخته ها

اجرای دستی و بافت های مختلف این پوشش باعث می شود که هر پروژه منحصربفرد و خاص باشد، چرا که هیچ دو سطح ی،ان و شبیه به هم نخواهند بود. 

با توجه به ،بندگی قوی میکروسمنت به انواع زیرآیند مانند کاشی، سیمان، آجر و ضخامت اجرایی نهایتا 3  میلی متر، می توان با صرف وقت و زمان قابل قبولی، نوسازی بسیار خوبی را انجام داد. مقاومت بسیار بالای این محصول باعث می شود گزینه بسیار خوبی برای مکان هایی باشند که در معرض ترافیک سنگین قرار دارند. علاوه بر این، این پوشش به سرعت خشک می شود و می توان بلافاصله از آن استفاده کرد. 

کاربردها

نمای خارجی

نمای داخلی

کف

سقف

دیوار

فضاهای مس،

فضاهای اداری

فضاهای تجاری

کانتر، میزو کابینت

بیمارستان ها

هتل ها

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

شرکت ویوا 

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

 شرکت ویوا

شرکت ویوا

 

شرکت ویوا

شرکت ویوا

 

شرکت ویوا

شرکت ویوا

شرکت ویوا

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: https://sakhteha.news/news/%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85