دسته‌ها
اخبار

تحویل 20 هزار مسکن مهر پردیس در یک سال

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در آئین افتتاح و بهره برداری پروژه های خدمات فرهنگی، ورزشی، آموزشی و اداری فازهای 8 و 11، از همت جدی کارکنان شرکت عمران به منظور تکمیل سرانه های مورد نیاز شهروندان پردیس خبر داد.

محبت‌خواه گفت: ما برای رفاه مردم، سرانه های مختلف آموزشی، فرهنگی، مذهبی، درم، تجاری، فضای سبز و … را در نظر گرفتیم و خوشبختانه با همت شرکای شرکت عمران در فازهای مسکن مهر، پروژه های روبنایی متعددی اکنون در دسترس شهروندان قرار دارد و به زودی پروژه های جدید نیز به مردم ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران بیان کرد: خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه ای که داریم، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم.

محبت‌خواه از تکمیل هزاران واحد مسکن مهر پردیس در یک سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: 84 هزار واحد مسکن مهر از سال 90 آغاز شده بود که 29 هزار واحد آن در ابتدای سال گذشته باقی مانده بود. به یاری خداوند و حمایت دکتر بذرپاش وزیر محترم راه و شهرسازی و دکتر غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، ما در مهرماه 10 هزار واحد، در اسفند ماه 5230 واحد و در ،داد ماه و پس از شهادت رئیس جمهور، 3367 واحد و در مجموع حدود 20 هزار واحد را تحویل مردم دادیم.

مطالعه کن:  راهنمای انتخاب بهترین سمنت برد

با اعلام مدیرعامل شرکت عمران پردیس اکنون نزدیک به 9 هزار واحد مسکن مهر پردیس باقی مانده که قرار بود تا پایان ،ت فعلی تکمیل و تحویل مردم داده شود که اکنون برنامه ریزی های جدی در این خصوص انجام شده و پروژه ها در ،ت جدید تکمیل خواهند شد.

به این مطلب امتیاز دهید

<،on type="،on" id="copy-post-url" cl،="،on">لینک کوتاه

منبع: https://sakhtemanonline.com/news/%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%B1-236/