دسته‌ها
اخبار

ثمسکن ۳۳ ساله شد – ساختمان آنلاین

به گزارش ساختمان آنلاین، سی و سه سال از عمر شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن می گذرد، در این سال‌ها مدیران و کارمندان ستادی و اجرایی بسیاری با این برند همکاری داشته اند و خاطرات تلخ و شیرینی را به یادگار گذاشته اند. برندی که در هر شهری از میهن عزیزمان ایران شروع به ساخت و ساز کرده است؛ اثری بی مانند خلق کرده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده است.

اکنون در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت، مدیرعامل محترم شرکت، جناب آقای دکتر جواهری، در بیانات ارزشمند خود خاطر نشان ،د که این خانواده بزرگ با همدلی و همکاری سه دهه را پشت سر گذاشته اند و تجربیات بسیاری را ،ب کرده اند؛ با آموزش صحیح می‌توان از ظرفیت های بالقوه استفاده کرد و آنها را در مسیر نیل به اه، شرکت؛ که همان سود سازی برای تمام ذی نفعان خورد و کلان است؛ حرکت داد.

ایشان همچنین در ادامه سخنان خود ضمن تبریک مجدد روز معماری این نکته را ضمیمه فرمودند که با کنار گذاشتن حاشیه ها می توان فضای دوستی و محبت را در کار اشاعه داد.

در ادامه این مراسم عضو محترم هیئت مدیره بانک مسکن، جناب آقای دکتر عسگرپور نیز در خصوص موفقیت های این شرکت سخن به میان آوردند و به ،وان نماینده بانک مسکن، که از دیرباز به صورت تخصصی استراتژی های حوزه ساخت مسکن را مدیریت کرده اند، خاطر نشان فرمودند که این بانک همه جانبه از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن حمایت خواهند کرد و در همه حال به این اصل پایبند بوده و خواهند بود.

مطالعه کن:  افزایش ۲.۳ درصدی ساخت مسکن طی یک سال اخیر

اختتامیه این مراسم نیز با برش نمادین کیک سی و سومین سالگرد تاسیس این شرکت توسط مدیرعامل محترم، عضو محترم هیئت مدیره بانک مسکن و جمعی از معاونین برگزارشد.

به این مطلب امتیاز دهید

<،on type="،on" id="copy-post-url" cl،="،on">لینک کوتاه

منبع: https://sakhtemanonline.com/social/%D8%AB%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86/