دسته‌ها
اخبار

صدای مطالبات مسکن شنیده می‌شود

National ،using movement

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، نازنین کتابچی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی «امکان تا اسکان» درباره ضرورت تولید چنین برنامه‌ای گفت: رادیو اقتصاد براساس میزان بازخوردی که از شنوندگان دریافت می‌کند، به موضوعات‌ پرمخاطب در قالب برنامه‌های تخصصی می‌پردازد. مسکن به‌ ،وان نیاز اساسی انسان و عامل رفاه اجتماعی جامعه و نیز نقشی که در رونق تولید و اشتغال دارد، از حوزه‌هایی است که مطالبات مردمی فراگیر دارد و «امکان تا اسکان» برای پاسخ به نیاز رسانه‌ای مخاطبان در کنداکتور برنامه‌های شبکه قرار گرفت.

او با اشاره به گستردگی و پیچیدگی مسائل حوزه مسکن توضیح داد: سیاست‌های کلان تأمین مسکن، طرح‌های ملی و ،تی، نحوه مشارکت بخش خصوصی و ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها از جمله محورهای برنامه است. ما در برنامه سعی می‌کنیم پس از شناسایی مشکلات، راهکارهای کارشناسانه نیز برای رفع آنها ارائه شود.

کتابچی خاطرنشان کرد: از موضوعات مهم و کمتر پرداخته شده در صنعت ساختمان، کیفیت سازه‌ها، رعایت استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی است که ما در راستای توجه به موضوع پایداری در صنعت، به آن می‌پردازیم.

وی در توضیح ساختار برنامه هم بیان کرد: پایش تاثیرات سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان در زندگی مردم می‌تواند زمینه اصلاح آنها را فراهم کند و از این‌رو ما برنامه را بر پایه یک آیتم گزارشی به شکل یک تریبون آزاد برای شنیدن صدای مردم و مشکلاتشان قرار داده‌ایم؛ پس از طرح مسأله، کارشناسان حاضر در برنامه دلایل بروز مشکل را واکاوی می‌کنند و در نهایت پاسخ مسولان ذیربط را می شنویم.

کتابچی در پایان گفت: علاوه بر گفت،ای کارشناسی، بخش‌های گزارشی، خبری و آیتم‌های مختلفی مانند اطلاع رس، از قیمت‌های کالاها و خدمات حوزه مسکن در برنامه پیش‌بینی‌شده تا هر آنچه مخاطب از یک مجله رادیویی انتظار دارد را برآورده کنیم.

مطالعه کن:  راهنمای جامع خرید عایق الاستومری

برنامه رادیویی «امکان تا اسکان» به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

<،on type="،on" id="copy-post-url" cl،="،on">لینک کوتاه

منبع: https://sakhtemanonline.com/news/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86/