دسته‌ها
اخبار

عدم ارتباط دانشگاه و صنعت ساختمان ،چالش بزرگ صنعتی سازی است

به گزارش ساختمان آنلاین، مهندس جعفر قرایتی ستوده ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:یکی از مشکلات اصلی در صنعت ساختمان، به ویژه در ساخت و ساز صنعتی، عدم ارتباط بین دانشگاه و مهندسان تازه فارغ التحصیل یا مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی با مب، علمی است.

وی اظهار داشت:انجمن تولید کنندگان صنعتی در تلاش است تا این موضوع را از طریق برگزاری نشست های نظری در مورد صنعتی سازی مورد توجه قرار دهد.

قرائتی اظهار داشت:هدف، آوردن بحث صنعتی سازی به دانشگاه ها و حتی شروع از یک نقطه بنیادی است. این موضوع باید در طرح توسعه صنعتی سازی در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد:بدون داشتن دانش علمی، نظری و عملی، ما در تلاش هستیم تا مسیر توسعه را دنبال کنیم و برنامه های توسعه بنویسیم. اما شکاف ناشی از فقدان علم و دانش، مانع از موفقیت این برنامه های توسعه می شود.

وی افزو:در حوزه صنعتی سازی، این باور وجود دارد که برگزاری نشست های نظری در مورد صنعتی سازی می تواند در تحقق توسعه صنعتی سازی و ایجاد ارتباط دوسویه بین دانشگاه و جامعه مهندسی نقش موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت:به طور خلاصه، چالش اصلی، عدم ارتباط بین دانشگاه و کاربرد عملی در صنعت ساختمان است که انجمن در تلاش است تا از طریق برگزاری نشست های نظری این شکاف را پر کرده و توسعه صنعتی سازی را ممکن سازد.

به این مطلب امتیاز دهید

<،on type="،on" id="copy-post-url" cl،="،on">لینک کوتاه

منبع: https://sakhtemanonline.com/last-news/%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-55/

مطالعه کن:  دولت بی سروصدا وام بافت فرسوده را حذف کرد | براساس بخشنامه