دسته‌ها
اخبار

فروش متری مسکن به حفظ سرمایه کمک می کند

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از بازار، سیدمحمد مرتضوی در ادامه گفت: یکی از موضوعاتی که امروز بیشتر در بازار معاملات مسکن با آن روبه رو هستیم قیمت فروش واحدهای مس، است؛ تعرفه ها در این بخش به اندازه ای افزایش یافته که بخشی از متقاضیان امکان حضور در بازار مسکن را نداشته و قادر به ،ید خانه نیستند.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن با بیان اینکه بازار مسکن در کشور همواره جذاب بوده، افزود: همیشه در این بازار ،ید و فروش به صرفه بوده است زیرا متن، با افزایش یا کاهش قیمت پول ملی، مسکن همواره توانسته به روز بوده است.

وی ادامه داد: دارایی هایی که به صورت املاک و مستغلات است معمولا در گذر زمان، با توجه به تورم بروز رس، می شود به این ترتیب قدرت ،ید با داشتن املاک و مستغلات ثابت می ماند.

او معتقد است: استفاده از ابزاری مثل فروش متری مسکن برای ،یدار، که تصمیم دارند سرمایه خودشان را افزایش دهند قدرت ،ید متقاضایان با توجه به افزایشی که در قیمت مسکن وجود دارد، حفظ می شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن ادامه داد: در این طرح امکان افزایش سهم ،یدار در مقاطعی که متقاضیان امکان مالی برایش فراهم شده، تا سهم خود را افزایش دهد هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان در دو حالت مختلف با حضور در این بازار، از ،ید متری مسکن بهره مند خواهند شد، افزود: در حالت اول ،ید متری مسکن محدود به یکبار است که در این حالت در زمان هایی که قیمت سهام ارزشگذاری می شود امکان ،وج ،یدار است.

مطالعه کن:  پملب ۵۶۰۰ بنگاه متخلف در سراسر کشور|پایگاه خبری اخبار ساخته ها

مرتضوی اضافه کرد: در حالت دوم متقاضی به تدریج با افزایش سهم و متراژ ،یداری شده به توانایی ،ید یک واحد مس، می رسد که این شرایط بهتری است چراکه ضمن تامین اه، ،یدار، در سیاست های تنظیم بازار ،ت نقش بهتر و موثرتری را بازی می کند و تولید مسکن هم به دست مصرف کننده واقعی می رسد.

وی در خاتمه یادآور شد: اگر در این جهت حرکت کنیم در بازار فروش متری مسکن می توان شاهد بروز نتایج بهتر و موثرتری در حوزه تنظیم بازار و ایجاد تعادل بخشی عرضه و تقاضا در بازار مسکن بود.

به این مطلب امتیاز دهید

<،on type="،on" id="copy-post-url" cl،="،on">لینک کوتاه

منبع: https://sakhtemanonline.com/news/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-27/